Reference z programů a z růstových skupin


Na spolupráci s lektorkou Jitkou Ester oceňuji její profesionalitu, schopnost vnímat skupinu, zprostředkovat tak učiteli pohled z venku při současném vytvoření bezpečného a respektujícího prostředí kruhu. Dále pak kreativitu, nadšení a v neposlední řadě smysl pro humor.  

Třídní učitelka Monika 2. třídy

S Jitkou se znám 2 roky, kdy jsem měla velmi problematickou třídu. Díky Jitčinu profesionalismu a přesto citlivému přístupu se podařilo ze třídy udělat skvělý kolektiv. Jitko mělo by Vás takových být víc. Děkuji za sebe i za děti.  

Třídní učitelka Eva 2. třídy

Projekt s lektorkou  Jitkou Ester se po vzájemné dohodě podařilo uzpůsobit na míru kolektivu třídy. Pro mě osobně je podstatné, že vedle společných aktivit v dané chvíli si žáci stanovili i dlouhodobé cíle ohledně zlepšení vzájemných vztahů a svého vlastního chování . S tím mohou dále v budoucnu pracovat a sledovat, nakolik se jim plnění cílů daří. Díky skupinovým technikám mohli zažít nové situace a poznat své spolužáky i jinak, než je to možné při klasických setkáních v běžné výuce. Lze doporučit pro různé kolektivy. Jitka umí být flexibilní a pohotově reagovat na momentální situaci. 

Třídní učitel Tomáš 6.třídy

 

Jitka moc hezky své projekty s dětmi vedla. Na začátku se děti vždy uvolnily a těšily se na další hry a povídání. Jitka dokázala přizpůsobovat program v dané chvíli, vycítit dětské rozpoložení. Děti si z jejich hodin hodně vzaly , doslova je obohatila. Také spolupráce a přátelskost v kolektivu se prohloubila. I mě osobně spousta věcí dojala, povzbudila, zaujala a nutila přemýšlet v tom nejlepším slova smyslu.

Třídní učitelka Leona 4.třídy

"Dceři RS pomohla v pojmenovávání problémů a v různých situacích, reflektovala po vzteku a ve vyklidnění...Dokáže říct, když něco nechce, ale že to chápe... Víc si uvědomuje své pocity. Je to pro nás základ, jak se o věcech bavit."

Rodič dítěte z RS

"Můj syn se během tohoto půl roku v růstovce uklidnil, snaží se více pracovat s emocemi. Vychází se spolužáky a kamarády ve škole. Když ho provokuje sestra, snaží se jí nejprve říct, že se mu její chování nelíbí a ať s ním přestane. Občas dochází i k fyzickému řešení konfliktů. Ale méně ale než dříve." 

Rodič dítěte z RS

"Náš syn dokáže se lépe začlenit do třídního kolektivu, zpětnou vazbu mám zejména od paní učitelky. Vidí velký posun, Radim je uvolněnější, není v takové křeči, neřeší malichernosti, dokáže se postavit proti spolužákovi, který mu dělal problémy a kvůli kterému se vlastně do skupiny dostal. Má více kamarádů, dokáže být vtipný."

Rodič dítěte z RS

"U dcery jsou vidět výsledky a za to jsem strašně moc ráda. Chtěla bych Vám i kolegům moc poděkovat za Vaši práci a jsem moc ráda, že tento projekt vznikl a funguje." 

Rodič dítěte z RS

"Zlepšil se v chování, trochu ve výuce a nejdůležitější je, že chce chodit a má to moc rád."

Rodič dítěte z RS

"Růstová skupina výrazně pomohla k vyřešení problému (vztah se spolužačkou, nevhodná komunikace a následné zhoršení chování, deprese..), kvůli kterému jsme do skupiny vstoupili. Syn se zklidnil, začal problémy řešit sám."

Rodič dítěte z RS



Vytvořte si webové stránky zdarma!